الجمعة: 12/08/2022

سيدة تطعن زوجها 20 طعنة بسبب خلاف على 30 دولار!

نشر بتاريخ: 03/07/2022 ( آخر تحديث: 03/07/2022 الساعة: 14:02 )
سيدة تطعن زوجها 20 طعنة بسبب خلاف على  30 دولار!

القاهرة - معا- قال الشاب المصري شادي، إن زوجته طعنته 20 طعنة بسبب 700 جنيه تكلفة شراء فستان جديد وتأجير سيارة لحضور حفل زفاف خالها وهو ما يعادل قرابة 30 دولار.

وقال الزوج، إن زوجته طلبت منه 700 جنيه لحضور حفل زفاف خالها، وعندما رفض طلبها غضبت وتركت المنزل، مشيراً إلى أنهم تزوجوا منذ ستة أشهر فقط وذلك بعد قصة حب استمرت 3 سنوات، وهذا أول خلاف يحدث بينهم.

وتابع شادي: "يوم الحادثة وكنت نايم، صليت الفجر وكان معاد الشيفت بتاعي الساعة ٩ الصبح، فقولت اريح شوية بعد الفجر ونمت، وانا قافل الباب وغيرت الكلون، لقيت فيه حاجة في ضهري وانا نايم، ضربتني".

واضاف: "نطت من شباك المنور ودخلت الشقة، بعد ما ضربتني بالسكينة في ضهري قومت، مسكت دراعي وضربتني فيه بالسكينة كذا مرة، حسيت أن دراعي اتشل ومش قادر اقوم، والسكينة وقعت من ايديها ضربتني في رجلي بيها".

وقال المجني عليه: "السكينة انكسرت في رجلي، فجابت قطر وضربتني في صدري، وكده خلاص حركتي اتشلت تماما، وقولتلها حراك كفاية تعبت مش قادر، قالتلي لا، حاولت استنجد بوالدتي، قالتلي محدش هيرحمك، خرجت البلكونة فجابتتي من ضهري وانا زقتها القطر وقع منها، جريت على المطبخ، فجريت ومسكتها جابت سكينة تانية وضربتني في بطني".

واستطرد: "جابت مج سيراميك وكسرته على دماغي، قولتلها سبيني انزل قالتلي لا لما انزل انا الاول، ونزلت وسابتني، واتصل ناس جيرانا بوالدتي قالولها في حد بيضرب شادي فوق، طلعت والدتي وبتفتح الباب لقيتها في وشها، والجيران بيقولولها ابنك مات الحقوا هاتوها".